2012. feb 22.

Étteremajánló - La Corte - Bussolengo (VR)

írta: Solara
Étteremajánló - La Corte - Bussolengo (VR)

Van egy nagyon hangulatos étterem, pizzéria Bussolengoban, Veronához közel, ahová visszavágyom, mióta először ettem itt. Egy barátnőm javasolta, hogy itt ebédeljünk, amikor a közelben kirándultunk. Ő jól ismerte a helyet, és nekem sem okozott csalódást, rögtön megkedveltem a családias légkörű, barátságos éttermet, ahol a pincérek mindig úgy mosolyognak az emberre, mintha törzsvendég lenne. A kiszolgálás gyors és precíz, az árak elfogadhatóak, az ízek pedig mennyeiek. :-) Később, más alkalommal, más társaságban visszatértem ide, még mindig kiállta a próbát. Kifogástalan a rizottójuk! Nekem ebben a kategóriában ők a csúcstartók! Olyan, hogy amikor eszem, arra kell gondolni, hogy most senki ne szóljon hozzám, és ne fogyjon még el, mert ez annyira, de annyira finom. :-) Látványnak sem rossz ez a "Risotto alla pescatore". A rizs között számtalan apró rákocska lapul, krémesen szaftos, a rizs pedig hibátlan, épp al dente.

Márciusban, majd Affiból a Caffe Roen-től hazatérve, úgy tervezzük, itt fogunk vacsorázni, mielőtt elfoglalnánk veronai szállásunkat. De mit????????? Nehéz kérdés, mert számtalan kipróbálásra váró étel van még a listán. A risotto pedig kihagyhatatlan :-)  Hogy legyen idő felkészülni, meghozni a jó döntést, elkértem egy étlapot. :-)

Szólj hozzá

utazás étterem verona risottó